Videti, slišati, čutiti

Prenesite svoja čustva v realnost z znanjem pridobljenim preko naših POSLOVNIH SIMULACIJ.

Z našimi delavnicami izberete metodo in jo uporabite za preoblikovanje dela, ki ga opravljate s svojo ekipo, v pravo izkušnjo, ki poudarja prenos znanja v realni svet. Če je to prvi stik z izkustvenimi učnimi metodami, si lahko v nadaljevanju oblikujete sliko tega, kako si lahko s tem orodjem pri svojem delu najbolje pomagate.

Naša orodja za trening so interaktivne narave. To pomeni, da v ospredje pridejo avtentični procesi znotraj neke skupine (ekipe). V varnem okolju, brez vsakodnevnih napetosti, udeleženci obvladajo zahtevno nalogo skozi učinkovito komuniciranje med seboj. Učna orodja prevedejo učno vsebino in teorijo doživetja čutov. Učenje skozi delo pomeni videti, slišati in čutiti – učiti se za resnični svet.

Čustvene karte

Naše čustvene karte so majhne, trdne, večnamenske fotografske umetnine. Vsakdo v njih hitro najde svoje osebne asociacije. Osebne izkušnje in čustva je enostavno ubesediti, ker se lahko vizualizirajo…

VEČ O PROGRAMU

Leteča preproga

Leteča preproga aktivira smejalne mišice udeležencev, ki pri tem sodelujejo z drugimi in vidijo kako so v ekipi odvisni en od drugega. Super “energizer” za začetek dneva.

VEČ O PROGRAMU

Team Navigator

Presenetite svoje udeležence s TeamNavigatorjem! To orodje za usposabljanje vam omogoča, da začetek delavnice spremenite v interaktivno dejavnost.

VEČ O PROGRAMU

Leonardov most

Ideja za to igro prihaja od univerzalnega genija Leonarda Da Vincija. Zasnoval je premični most, ki bi ga lahko postavili čisto brez uporabe orodja. Mislite, da ga lahko postavi tudi vaša ekipa?

VEČ O PROGRAMU

Pajkova mreža

Naloga skupine je, da se vsi prebijejo skozi mrežo z ene strani na drugo. Vsako luknjo lahko uporabite samo enkrat. Dotikanje mreže na kakršen koli način je prepovedano.

VEČ O PROGRAMU

Pogajanja

Pogajanja so interaktivni učni scenarij. Na interaktivni tržnici se udeleženci pogajajo in trgujejo z blagom in informacijami, deloma pod stresnimi pogoji.

VEČ O PROGRAMU

Stack man

Timsko sodelovanje – doseganje in spreminjanje sporazumov, ki delujejo v smeri skupnega cilja. V ‘igri’ Stackman je cilj iz desk z utori sestaviti lik na fotografiji. Pomembna bo ekipna komunikacija.

VEČ O PROGRAMU

SysTEAM

SysTEAM je prilagodljivo orodje za učenje … Je igra, kjer se pojavi metafora s široko paleto možnosti za interpretacijo. Obstajajo številne variacije, ki so se v praksi izkazale za uspešne.

VEČ O PROGRAMU

Stolp moči

Največja prednost odlične ekipe je popolna usklajenost. Tokratni izziv sestavlja 8 gradbenih elementov, iz katerih je potrebno sestaviti stolp moči. Enostavno? Ne, tako zelo. Sprejmete izziv?

VEČ O PROGRAMU

Labirint

Igra labirint temelji na dajanju in prejemanju povratnih informacij v skupini. Gre za iskanje prave poti po neznanem polju. Nihče je ne more najti sam, a s pomočjo usmerjanja ekipe mu to lahko uspe.

VEČ O PROGRAMU

Žogice idej

Na koncu izobraževalnega dne je potrebno dati udeležencem in trenerjem priložnost, da izrazijo svoje občutke in zaključke. Povzetek nam vzbudi zagon … vendar le, če je usmerjen v pravo smer.

VEČ O PROGRAMU

Preverjanje realnosti

Večplastna, zanimiva zgodba, ki nas popelje skozi različne realnosti. Vsak  udeleženec dobi eno izmed okroglih slikovnih kartic, ki skupaj z ostalimi tvori koherentno zgodbo. Le kakšno je njihovo sosledje?

VEČ O PROGRAMU

Cev

Uporabite “cev” za ilustracijo, kako pomembno je sodelovanje, ko gre za skupno delo kot ekipa. Naloga skupine je dvigniti žogico s tal s pomočjo lopatice, ki je podobna cevi, nato pa jo prenesti na označeno mesto.

VEČ O PROGRAMU

Internet caffe - complexity

Ali lahko vaša ekipa uspešno »poklika« 30 »spletnih strani« v omejenem času in brez neposrednega nadzora vodij? Preizkusite se v našem Internet caffe-ju!

VEČ O PROGRAMU

Nova kultura

Eksplicitna in implicitna pravila so izraz vsake kulture. Ni važno, ali govorimo o kulturi v državi, v podjetju ali v oddeleku: pravila določajo, kako živimo drug z drugim. Ste za nova pravila?

VEČ O PROGRAMU

Collaboration puzzle

Cilj delavnice je, da ekipa ugotovi pravilno višino 8 palic. Kar je videti na prvi pogled preprosto, je večji izziv, saj so palice različne po dolžini in luknje so različno globoke… naj se preizkušnja začne!

VEČ O PROGRAMU

Pipeline

Pipeline je vznemirljiv učni projekt, poln akcije za udeležence. Prav tako je odlična metafora za razpravo o procesih in pretoku informacij znotraj organizacije…

VEČ O PROGRAMU

Team²

Cilj ekipe je, da sestavi različne like skupaj tako, da tvorijo več kvadratov enake velikosti. Naloga bo trd oreh za vse, saj je rešitev mogoče najti le z dobrim sodelovanjem in neverbalno komunikacijo.

VEČ O PROGRAMU

Mesto prihodnosti

Jasno sporočite svoj pogled na stvari in dobro poslušajte svoje kolege, da boste v celoti razumeli tudi njihov položaj. Le odličen dogovor lahko privede do odličnega rezultata, izgradnje Mesta prihodnosti!

VEČ O PROGRAMU

Prelistajte celotni katalog.

Prenesite katalog

Še niste našli pravega programa

Oglejte si celotni program Učnih metod

Prenesite si celotni katalog

Ste pripravljeni na nepozaben dan?

Dovolite nam, da vam ga organiziramo.

Ali pa nas kar pokličite na

051 356 893

z veseljem se srečamo z vami.

Nekaj naših referenc:

NLB d.d.

Domel d.d.

Sigr d.o.o.

Halcom d.o.o.

Knauf Insulation d.o.o.

A1 d.d.

Telekom d.d.

Perutnina Ptuj d.o.o.

Novartis INC

Sberbank banka d.d.

Sparkasse d.d.