Networking – mreženje in osebni socialni kapital
Termin mreženje označuje preprosto razvijanje in ohranjanje razmerij z ljudmi, ki lahko posredno in neposredno vplivajo na posel. Mreženje je način podjetniškega obnašanja.
Osnovno jedro socialnega kapitala pa predstavljajo relacije med ljudmi oziroma njihove medsebojne povezave – vezi. Tako socialni kapital obravnavamo v povezavi z mrežami.
Na delavnici boste spoznali dognanja in strategije za doseganje rezultatov s to zaželeno organizacijsko kompetenco. Spoznali boste kako z razpršeno mrežo različnih medosebnih stikov lahko povečate prodajo, prihranite čas in denar. Spoznali boste kako organizacije, ki so interno in eksterno dobro povezane, omogočajo zadosten razvoj medosebnih odnosov v njih in zunaj njih, se hitreje odzivajo na potrebe trga in s tem lahko pridobijo pomemben tržni delež.
Na delavnici networking bodo udeleženci spoznali:
Kaj je mreženje?
- Mreženje kot poslovna strategija
- Konkretne strategije za navezovanje in vzdrževanje poslovnih stikov
- Konkretna psihološka orodja v procesu mreženja
- Študije primerov in pravilni življenjski pristopi pri mreženju
Dovolite nam, da vam organiziramo dan.
Prelistajte celotni katalog.
Ste pripravljeni na nepozaben dan?
Z veseljem smo del vašega dne.
Ali pa nas kar pokličite na
040 424 058
z veseljem se srečamo z vami.
Nekaj naših referenc:
NLB d.d.
Domel d.d.
Sigr d.o.o.
Halcom d.o.o.
Knauf Insulation d.o.o.
A1 d.d.
Telekom d.d.
Perutnina Ptuj d.o.o.
Novartis INC
Sberbank banka d.d.
Sparkasse d.d.