Networking – mreženje in osebni socialni kapital

Termin mreženje označuje preprosto razvijanje in ohranjanje razmerij z ljudmi, ki lahko posredno in neposredno vplivajo na posel. Mreženje je način podjetniškega obnašanja.

Osnovno jedro socialnega kapitala pa predstavljajo relacije med ljudmi oziroma njihove medsebojne povezave – vezi. Tako socialni kapital obravnavamo v povezavi z mrežami.

Na delavnici boste spoznali dognanja in strategije za doseganje rezultatov s to zaželeno organizacijsko kompetenco. Spoznali boste kako z razpršeno mrežo različnih medosebnih stikov lahko povečate prodajo, prihranite čas in denar. Spoznali boste kako organizacije, ki so interno in eksterno dobro povezane, omogočajo zadosten razvoj medosebnih odnosov v njih in zunaj njih, se hitreje odzivajo na potrebe trga in s tem lahko pridobijo pomemben tržni delež.

Na delavnici networking bodo udeleženci spoznali:

Kaj je mreženje?
  • Mreženje kot poslovna strategija
  • Konkretne strategije za navezovanje in vzdrževanje poslovnih stikov
  • Konkretna psihološka orodja v procesu mreženja
  • Študije primerov in pravilni življenjski pristopi pri mreženju

Dovolite nam, da vam organiziramo dan.

Pošljite povpraševanje

Prelistajte celotni katalog.

Prenesite katalog

Ste pripravljeni na nepozaben dan?

Z veseljem smo del vašega dne.

Ali pa nas kar pokličite na

040 424 058

z veseljem se srečamo z vami.

Nekaj naših referenc:

NLB d.d.

Domel d.d.

Sigr d.o.o.

Halcom d.o.o.

Knauf Insulation d.o.o.

A1 d.d.

Telekom d.d.

Perutnina Ptuj d.o.o.

Novartis INC

Sberbank banka d.d.

Sparkasse d.d.