Grajenje odnosov s strankami

Pri poslovnem sodelovanju pogosto kakovosten osebni odnos s poslovnim partnerjem olajša pot do sodelovanja v obojestransko korist. Prvi del delavnice temelji na najnovejših dognanjih na področju teamskega dela, psihologije in sociologije.

Udeleženci bodo spoznali kako nadgraditi komunikacijske strategije, ki jih že uporabljajo, tako da vzpostavitev sinergije v teamu in doseganje odličnih rezultatov ne bo naključje, ampak del vsakdanje prakse. Udeleženci bodo na delavnici razvili kompetence vzpostavljanja in vzdrževanja dobrih odnosov in kakovostne medosebne komunikacije. Vsa ta komunikacijska orodja bodo lahko uporabili za učinkovito in konstruktivno komunikacijo s strankami.

Teme, ki jih bomo obravnavali:
  • Razlika med našim razumevanjem poslovne   situacije in zaznavanjem sogovornika
  • Dober stik in zrcalni nevroni
  • Kalibriranje
  • Komunikacijski stili sogovornika in očesni premiki
  • Empatija in vzpostavljanje kakovostnih odnosov s strankami in sodelavci

Dovolite nam, da vam organiziramo dan.

Pošljite povpraševanje

Prelistajte celotni katalog.

Prenesite katalog

Ste pripravljeni na nepozaben dan?

Z veseljem smo del vašega dne.

Ali pa nas kar pokličite na

040 424 058

z veseljem se srečamo z vami.

Nekaj naših referenc:

NLB d.d.

Domel d.d.

Sigr d.o.o.

A Banka d. d.

Adriatic Slovenica d. d. 

KD Skladi d. o. o.

Medias d. o. o.