Čustvene karte
Opis izdelka
Naše čustvene karte so majhne, trdne, večnamenski fotografske umetnine. Vsakdo najde svoje osebne takojšnje asociacije. Osebne izkušnje in čustva je enostavno ubesediti, ker se lahko vizualizirajo. Kartice se lahko uporabljajo tako za delo ena na eni kot tudi v večjih skupinah.
Kako je narejen
Na začetku seminarja, lahko pomagate udeležencem, da se med seboj spoznajo na ustvarjalen način.
Udeleženci naj izbrati eno od kartic čustev in jim recite: “Izberite sliko, ki pove nekaj osebnega o vas!«.
Udeleženci se nato predstavijo s pomočjo fotografije.
Povzetek učnih projektov: Čustvene karte so razporejene na mizi. Neposredno pred delavnico jih lahko vprašate: »Kakšno počutje želite po koncu delavnice?«. Po končani delavnici,pa npr. prosite udeležence, da vsak vzame svojo čustvene karte in da odgovori, na primer na naslednja vprašanja: “Katera slika odraža stanje ste bili v času trajanja delavnice?« ali »Kako se počutite po končani delavnici?« Pri čustvenih kartah, se tudi zadržani in sramežljivi udeleženci hitro vključijo v razpravo. Pri kartici čustev so različne perspektive in izkušnje dostopne vsem.
Osnovne informacije
- Število udeležencev: od 1 do 40
- Čas trajanja: 15 do 30 minut
- Potreben prostor: miza
Teme in rezultati
Vodstveni trening:
- prepoznavnanje čustev,
- dajanje povratne informacije.
Ustvarjanje ekipe:
- učinkovito komuniciranje,
- sodelovanje,
- biti aktiven poslušalec.
Dovolite nam, da vam organiziramo dan.
Prelistajte celotni katalog.
Ste pripravljeni na nepozaben dan?
Z veseljem smo del vašega dne.
Ali pa nas kar pokličite na
040 424 058
z veseljem se srečamo z vami.
Nekaj naših referenc:
NLB d.d.
Domel d.d.
Sigr d.o.o.
Halcom d.o.o.
Knauf Insulation d.o.o.
A1 d.d.
Telekom d.d.
Perutnina Ptuj d.o.o.
Novartis INC
Sberbank banka d.d.
Sparkasse d.d.