V teh dneh smo mnogi ostali doma in doma moramo tudi delati za službo. Delo od doma se sicer na prvi pogled zdi privlačno, a ni tako lahko. Zato smo vam pripravili 6 nasvetov, kako biti produktiven tudi v teh stresnih časih:
1. Začnite zgodaj.
Če boste imeli strukturiran dan, boste lažje naredili vse, kar imate na spisku, zato vstanite zgodaj in čimprej postorite vse nujne zadeve. Tako vam bo ostalo dovolj časa tudi za družino in rekreacijo.
2. Uredite se.
Biti v pižami do kosila zagotovo ni dobra ideja, zato se umijte, uredite in začnite. Lažje boste delali, če boste imeli vsaj občutek, da nekaj morate storiti. Tako boste tudi lažje prebrodili te stresne čase.
3. Uredite prostor.
Najdite prostor doma, ki bo namenjen delu in si ga uredite tako, da vam bo udobno in prijetno. Najbolj pomembno je, da je to prostor, ki je ločen od tistega, ki ga sicer uporabljate za počitek, gledanje TV-ja ali sproščujoče branje. Vaši možgani bodo tako zaznali, da je čas za delo in veliko bolj produktivni boste.
4. Naredite si urnik.
Seveda so ob delu od doma malo drugačna pravila in dobra novica je, da si lahko urnik prilagodimo, a vseeno si poskusite strukturirati dan in si vsaj približno narediti urnik za delo, malico, kosilo, sprehod in počitek.
5. Ne pustite se motiti.
Poskusite minimizirati stvari, ki bi vas ob delu lahko motile. Lahko si utišate opomnike na družabnih omrežjih, utišate telefon in bližnjim, s katerimi ste na vezi, poveste, kdaj boste dosegljivi za klepet. Tudi domačim poskusite razložiti, da niste na počitnicah, ampak morate delati.
6. Načrtujte naslednji dan.
Doma sicer ste lahko bolj fleksibilni, a vseeno si naredite TO-DO listo za naslednji dan. Tako boste imeli vsaj občutek neke kontrole, ki je v teh časih izredno pomembna.
Ob tem se zavedamo, da nekateri niste sami doma in morate tudi v času delavnika poskrbeti za otroke, njihovo varnost, prehrano ter poskrbeti, da bodo šoloobvezni otroci izpolnjevali šolske obveznosti. Izpolnjevanje vsega tega lahko, poleg dela za službo, za vas predstavlja veliko obremenitev, zato poskusite uporabiti tehnike učinkovitega upravljanja s časom. Ena od teh je po naših izkušnjah kontrolirana raba komunikacijskih kanalov. Vzpostavljeni komunikacijski kanali nam lahko kradejo veliko časa, zato določimo čas za komunikacijo in čas za samo izvedbo nalog.
Recent Comments