Kako izboljšati pogajalske spretnosti?

Pogajanje je ključ do poslovnega uspeha. Uspešno pogajanje vključuje dobre medosebne in komunikacijske veščine, ki jih skupaj uporabimo za doseganje želenega rezultata. Pravzaprav je pogajanje ena glavnih lastnosti, ki jih delodajalci iščejo pri zaposlovanju osebja v...

Zakaj je pomembno, da smo s sodelavci prijatelji?

Zaposleni, ki se med seboj družijo, so srečnejši in bolj produktivni Ali ste kdaj razmišljali, zakaj je pomembno, da so sodelavci, tudi prijatelji med seboj? Odgovor je zelo enostaven. Dandanes so delavci bolj vpeti v podjetja in dlje časa ostanejo pripadni...

SysTeam ali kako smo reševali konflikte

Danes bi rad delil izkušnjo, iz ene od delavnic, kjer smo izvedli zanimivo igro SysTeam. V šestčlanski ekipi je prihajalo do sporov. Direktor me je spraševal kaj narediti? Malo sem razmislil in mu razložil, kaj bomo počeli. Dogovorili smo se za datum in ekipa je...

Timsko delo – razlika, ki dela razliko

Svoje cilje boste dosegli le s pomočjo drugih. “George Shinn” V poslovnem svetu lahko uspete le z uspešno ekipo. Ljudje pogosto pozabijo, da le dobro timsko delo vodi k uspehu ekipe. V današnjem času je timsko delo in  doseganje skupnih ciljev ključnega...

4 načini uporabe izkustvenega učnega orodja PIPELINE

Pipeline je absolutno ena najbolj uporabnih izkustvenih vadb zaradi svoje vsestranskosti in načina, kako vedno uspeva ustvariti visoko motivacijsko okolje z veliko delovne vneme in smeha. Običajno Pipeline vključuje 3 koščke cevi in ​​eno žogico na ekipo, ti delajo...

Kako nadomestiti slabe navade z novimi, boljšimi?

Danes bomo govorili o naših navadah. Vemo, da vse navade niso bile ustvarjene enako. Raziskave kažejo, da glede na naše navade in obnašanje, 40% tega, kar počnemo vsak dan, ni pametna odločitev. Nekatere so se začele, ko ste bili otrok. Nekatere se začnejo v...

Zakaj organizirati team building?

Team building je skupni izraz za različne vrste dejavnosti, ki se uporabljajo za krepitev družbenih odnosov in opredelitev vlog znotraj skupin, ki pogosto vključujejo skupne naloge. Timsko delo med zaposlenimi na različnih delovnih mestih je ključnega pomena....